טיפים לזוגיות נפלאה- א′

מערכת זוגית היא כמו פרח, צריך לזרוע, להשקות, לגדל ולהשקיע. למרות זאת, עם הזמן ניכרת ירידה בחשק המיני ובתקשורת בין בני הזוג. קבלו כמה טיפים מועילים למערכת זוגית נפלאה. חלק ראשון מתוך שניים.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

זוגיות מאושר גם בגיל מאוחר

מערכת זוגית, כשמה כן היא, מערכת שלמה שיש לתחזק אותה על מנת שתמשיך לפעול.

לצערנו, במהלך החיים מלמדים אותנו כיצד לפתור משוואות מסובכות, כיצד להתנהג בנימוס על יד השולחן, כיצד לשאוף לקריירה מצליחה אך לא כיצד לתחזק ולהעצים מערכת יחסים. כתוצאה מכך, רבות המערכות אשר נכנסות לבור ממנו הן לא יודעות כיצד לצאת. האמיצים ביותר פונים לטיפול ולעזרה, רבים מתגרשים ונפרדים, רבים עוד יותר פשוט מוותרים.

האמת היא שניתן לפתור בעיות בזוגיות, ניתן לשפר מערכות יחסים, ניתן להתגבר על מכשולים ולגדול יחדיו ואפילו לשפר את התפקוד המיני. זה תלוי רק בבני הזוג. במאמר הבא ניתן לכם כמה עצות מועילות שנאספו במחקרים רבים על מנת להמשיך ולהיות ביחד, לאהוב ולחיות חיים מאושרים, יחד.

קחו אחריות

הנטייה הטבעית של בני אדם הוא להאשים מישהו אחר בבעיות שלנו או בעובדה שאיננו מאושרים. זו העבודה, זו המדינה, זו את, זה אתה. בקיצור, זה כולם, חוץ מכם. מערכות יחסים נהרסות מפני שאחד מבני הזוג מאשים את השני בכל הבעיות שיש, בין אם זה בעיות בתפקוד המיני או בעיות אחרות ביחסים. אך האם זה באמת כך?

כמובן שלא. אתם היחידים שאחראים לאושר שלכם. אם אינכם מאושרים, תבררו עם עצמכם מדוע ותפעלו לשנות זאת. במערכת יחסים מקבלים את הטוב ביחד עם הרע. זכרו זאת בפעם הבאה שאתם מאשימים את בן או בת הזוג שלכם.

תקשורת תקשורת תקשורת

שמירה על זוגיות בריאה - תקשורת קודם כל

נאמר כי תקשורת טובה בתוך מערכת היחסים היא המתכון הבדוק לחיים משותפים ארוכים ומספקים עם חיי מין טובים. תקשורת פתוחה מונעת אי הבנות, מונעת בושה, מונעת קונספירציות ובקיצור, מונעת פרידה. מהצד השני, תקשורת טובה משפרת יחסי מין, מגדילה את האהבה ואת הסיכוי להתגבר על הקשיים.

זכרו, בתקשורת המטרה היא לא להיות צודק אלא לשים את הדברים על השולחן ולדבר על זה. תנסו ללמוד ולהקשיב לבן הזוג שלכם, כמו גם לחלוק אתו את ניסיון החיים שלכם. תקשורת טובה היא כמו חלל ריק ונטול מקומות מסתור. זה מה שיש, ועם זה נעבוד.

לא חייבים להסכים

בזוגיות טובה לא חייבים להסכים על הכל

אנשים גדלים בתוך מערכת היחסים, דעותיהם בנושאים שונים משתנות ואינן תואמות את דעותיו של בן או בת הזוג. אז מה? אז כלום. חשוב שתגיעו להסכמות ביניכם ותקיימו אותם אבל אל תנסו לשכנע את בן זוגכם בצדקת דרככם.

מערכות יחסים רבות נהרסות בגלל חוסר הסכמה על נושאים שבכל פרמטר אחר נחשבים זניחים לחלוטין. יש לשאוף להגיע להסכמה אך זו בהחלט לא מטרה נשגבת. תלמדו לחיות גם באי הסכמה. זה ממש בסדר.

זמן פנוי

הקדישו לעצמכם זמן איכות לזוגיות. לעתים צריך לפתוח יומן בשביל זה. בסדר, מה שעובד. הרגילו את עצמכם לבלות כזוג, לבד ובאינטימיות. תתפלאו כמה אתם עוד יכולים ללמוד אחד על השני, לפנק אחד את השני וליהנות אחד מהשני.

לחץ כאן למאמר המשך בנושא טיפים לזוגיות טובה – חלק ב'.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »