לתבל את חיי המין

איך ניתן להעשיר את חיי המין ולשמור על תשוקה ומשיכה מינית בעזרת צעצועים מעניינים, פנטזיות הדדיות וטנטרה? מאמר שעוסק באיך לגוון בצורה מעניינת את חיי המין.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

זקפה וחשק מיני בריא יותר

להעשיר את חיי המין ולשמור על תשוקה ומשיכה מינית

חיי מין, כשמם כן הם, מתפרשים על פני חיים שלמים. אדם ממוצע מתחיל את פעילותו המינית בשנות העשרה של חייו והם נמשכים עוד עשורים רבים לאחר מכן. רוב האנשים מדווחים על שיפור ביחסי המין ככל שהשנים עוברות. הביטחון עולה, הפתיחות משתפרת והיכולת לענג ולהתענג מתקבעת.

תהליך זה נכון אפילו יותר עם פרטנר קבוע שמתאים לכם מבחינה מינית. במצב כזה אפשר לשפר ולהשתפר, לנוע לרוחב ולעומק יחסי המין המשותפים. זוגות רבים המדווחים על יחסי מין מספקים מדווחים גם על אושר וסיפוק מהזוגיות בכלל.

יחד עם זאת, יש קושי אמיתי בלשמור על תשוקה ומשיכה לאחר כל כך הרבה שנים. הרגש דועך במקצת וכך גם המשיכה המינית. פעולות, מבטים וריחות ש"הדליקו" אתכם בעבר בקלות, בקושי מגבירים את קצב הלב כיום. זוהי כוחה של שגרה, כוחו של הרגל.

זוגות חזקים יודעים כיצד להתגבר על מכשול השגרה ולתבל את חיי המין כך שלעולם לא ישעממו אותם. הנה כמה עצות כיצד לתבל את חיי המין שלכם.

צעצועי מין למבוגרים

ראשית, כדאי מאוד להפריח מיתוס מקובל בחברה הישראלית. צעצועי מין לא מרמזים על בעיות בתפקוד המיני. להיפך, צעצועי מין מעידים על רצון לשפר את העונג, לגלות אזורי מין חדשים ולחדש את התשוקה והאהבה בין בני הזוג. שום צעצוע, בשום אופן, אינו תחליף למגע אנושי חם ומעורר.

יחד עם זאת, ויברטור משוכלל, קלפי משחק ארוטיים, קרמים ואביזרי מין יכולים בהחלט לשפר את האקט המיני ולהעלות אותו לרמות חדשות של ריגוש. כיום, בעידן האינטרנט אין צורך לצאת מהבית על מנת לרכוש צעצועי מין, אפשר פשוט להיכנס לאינטרנט ולהזמין באופן דיסקרטי.

הגשמת פנטזיות

נפריח עוד מיתוס בקשר לחיי המין – פנטזיות לא מעידות על חולשה וחוסר סיפוק. להיפך, פנטזיות מעידות על רצון לחלוק עם בן או בת הזוג חלקים אינטימיים בנפש. לכולם יש פנטזיות, נשים וגברים, זה חלק מהטבע האנושי.

הגשמת פנטזיות, בהגשמה כמובן, היא דלק רב שימושי לחיי המין. המשחק, החלפת הזהויות, הוא חלק בלתי נפרד מהחיים היום יומיים שלנו. כשמעבירים את הפנטזיה לחדר המיטות נוצר מתח מיני בריא שמשדרג את האקט בצורה משמעותית. זו הסיבה מדוע סקסולוגים ממליצים על הגשמת פנטזיות בין בני הזוג, זה יכול רק לעזור, לשפר את התקשורת והאינטימיות.

קורס טנטרה

קורס טנטרה להעשרת חיי המין והמשיכה הזוגית

טנטרה היא אמנות עתיקת יומין, טהורה וזכה הלוקחת את העונג והחיבור בין בני הזוג למחוזות חדשים. קורס משותף מגביר את האינטימיות בין בני הזוג ומשחרר מתחים ועכבות. בקורס תלמדו כיצד להתחבר באמצעות הנגיעה, הליטוף, העונג. זוהי חוויה נהדרת לשני בני הזוג ומומלצת בהחלט.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »