ויאגרה טבעית

תחליף ויאגרה טבעית לשיפור התפקוד המיני

הויאגרה הטבעית (מורכבת מ14 מרכיבים טבעיים) בשונה מהויאגרה הרגילה מצטברת בגוף ויעילה לאורך זמן גם אחרי סיום הנטילה, ונותנת סגולות המעצימות את האקט המיני :

מארז גברא אנרג׳י

תחליף ויאגרה

₪950

₪850

שלושה חודשי שימוש

הויאגרה הטבעית פועלת בכלל המישורים ונותנת מענה מקיף לתפקוד של הגבר מבלי לצאת מהבית. לעומת הויאגרה אשר כולנו מכירים, שיוצרת תלות בשימוש שלה ואחריי שימוש מרובה השפעתה יורדת.

הויאגרה אמנם מספקת פתרון רגעי נהדר, אך חשוב לדעת שישנם פתרונות אחרים. בנוסף למרות שהיא אחת התרופות הנפוצות ביותר לשיפור תפקוד מיני, יש לה גם חסרונות:

  • תופעות לוואי: כוללות כאבי ראש, הסמקה, סחרחורת, פריחה, הפרעות במערכת העיכול, בחילות, שלשולים, גודש או דימום מהאף, טשטוש והפרעות בראייה, גלי חום ותחושת חום פתאומית בחלק הגוף העליון.
  • התנגשות עם תרופות ואלכוהול: ויאגרה עלולה להתנגש עם תרופות אחרות, ולכן מומלץ להתייעץ עם רופא לפני השימוש. כמו כן, צריכת אלכוהול מורידה את יעילותה.
  • תכנון יחסי המין: יש ליטול את ויאגרה כחצי שעה לפני קיום יחסי המין כדי ליהנות מאפקט מקסימלי.

ויאגרה ללא מרשם 

נטילת ויאגרה ללא מרשם וללא התייעצות רופא יכולה לפגוע בחיי המין ואף לגרום לנזקים בבריאות. יש להימנע מכך ולפנות לייעוץ רפואי טרם נטילת התרופה. בנוסף אפשרות נוספת היא כמובן הויאגרה הטבעית אשר לא מצריכה מרשם רופא ולא מסכנת את הבריאות כלל. 

ויאגרה טבעית
תחליף לויאגרה

גברא אנרג׳י -
תחליף ויאגרה טבעי -
180 כמוסות

ויאגרה טבעית ללא תופעת לוואי בדיסקרטיות מוחלטת. 

תחליף ויאגרה טבעי לשיפור האון הגברי ולכח הגברא, מעלה את החשק המיני ומחזק את הזקפה לאורך זמן. 

כדור לזיקפה

הויאגרה הטבעית

הויאגרה הטבעית פחות נפוצה מהויאגרה הרפואית, אך היא אפקטיבית לא פחות ועם יתרונות נוספים. היא מכילה רכיבים טבעיים המטפלים בבעיות בתפקוד המיני כמו אין אונות ואימפוטנציה, ומשפרת את האון הגברי לחיי מין טובים יותר. גברא אנרג׳י הוא תחליף טבעי לויאגרה, עשוי מחומרים טבעיים בלבד, ללא סיכון להתנגשות עם תרופות אחרות או תופעות לוואי שליליות. הפורמולה, שפותחה על ידי מומחים ומתבססת על מחקרים חדשניים, פועלת בכמה מישורים ומחזקת את כח הגברא לטווח הארוך. יתרונות נוספים של ויאגרה טבעית לגבר: אין צורך בתכנון: ניתן להיכנס לספונטניות למיטה. תורם לבריאות הכללית: משפר ריכוז, זיכרון, איזון לחץ דם ונוגד סטרס. נוח לשימוש: הויאגרה הטבעית ניתנת להזמנה ללא מרשם רופא ואינה מזיקה לבריאות. האריזה מכילה 180 כמוסות המספיקות לשלושה חודשים, כאשר לוקחים שתי כמוסות כל בוקר על קיבה ריקה. השפעה מתמשכת: הפורמולה מצטברת בגוף ומשפרת את זרימת הדם לאיבר המין, מחזקת את הזקפה ומאפשרת יחסי מין ספונטניים. השיפור נשמר בגוף למספר חודשים נוספים לאחר סיום האריזה. דיסקרטיות: המשלוחים נעשים על ידי חברת שליחויות חיצונית, והאריזה אטומה ודיסקרטית לחלוטין. הגברת חשק מיני

אנחנו מאמינים שזכותו של כל גבר להנות מ-חיי מין מעולים ועוצמתיים עם הפרטנר/ית שלו.

גברא אנרג’י מכיל 14 רכיבים טבעיים היוצרים שילוב מנצח והופכות את התכשיר לחזק ומאוזן במיוחד, הסינרגיה של המרכיבים פועלים בכמה מישורים ומשום כך נותנים תוצאה חזקה יותר מאשר כל מרכיב בנפרד, לכן יעילותם יחד כתערובת אף גבוהה יותר. האריזה מכילה 180 כמוסות המספיקות ל-3 חודשים, כלומר לוקחים 2 כמוסות כל בוקר על קיבה ריקה. מבלי ״לתכנן״ את חיי המין – תשכחו מהכדור של האקט שלפניי הפורמולה נצברת בגוף בהדרגה, ניתן לראות שיפור כ- שבועיים שלושה מתחילת השימוש בממוצע השיפור מתגבר עם הזמן ומשפיע לאורך כל היום כך שאפשר להנות מיחסי מין ספונטנים ושיפור מעולה של זרימת דם לאיבר המין. שמחזקת את הזקפה לאורך זמן. הפורמולה מתחילה להשפיע ? מעולה, ממשיכים לקחת את הכמוסות ללא הפסקה כל יום, לאחר 3 חודשים ( כשנגמרת האריזה ) השיפור נשמר בגוף לעוד מספר חודשים. לאחר סיום האריזה עושים הפסקה ומקשיבים לגוף, כאשר יהיה החלשות אפשר להזמין עוד פעם במחיר ללקוחות ותיקים. רוב הלקוחות שלנו מזמינים פעם או פעמיים בשנה, כל אחד לפי גופו וצרכיו. ( יש גם גברים שהשיפור מחזיק להם יותר ויש כאלה שמעדיפים לקחת ברצף כי זה עובד להם מצויין ) זה מאוד אינדיבידואלי.  

ההשפעה של כמוסות הויאגרה הטבעית

כל אדם שונה אחד מהשני ומגיב שונה לכל דבר, תסכימו איתי שגם תרופות מרשם שמקבלים מהרופא לא משפיעות אותו דבר על כל אדם בדיוק, וכך גם בויאגרה. בויאגרה הטבעית ההשפעה רוב הגברים משפיע עליהם סבבה אך יש יוצאי דופן שצריכים מינון שונה או תוספת תמצית. לכן יש לנו שירות מעולה לאחר קנייה בעל ניסיון של 28 שנה בתחום שיעזור לך להגיע למטרה, אם לאחר 3 שבועות מתחילת נטילת הכמוסות אתה לא רואה את השיפור הרצוי השירות יעזור לך להגביר את ההשפעה, בנוסף לכל שאלה אתה מוזמן לפנות אלינו בטלפון או להשאיר לנו פרטים כאן למטה ונשמח לחזור אלייך. *השירות הוא ללא עלות ואין צורך להוסיף שקל מעל למה ששילמתם ברכישת המוצר*  

כל השירות והמענה של החברה הוא דיסרטי לחלוטין

אנחנו כאן כדי לשמור על הדיסקרטיות שלך, המשלוחים שלנו נעשים על ידי חברת שליחויות חיצונית ובכל השליח לא יודע איזה מוצר הוא מעביר ללקוח, בחיוב האשראי רשום שם החברה בלבד (טבע דיירקט), המעטפה של המוצר אטומה לגמרי אי אפשר לראות את תכולתה, על המעטפה רשום רק שם החברה ופרטי הלקוח. כך שאין מה לדאוג. גברים רבים אינם מרוצים מחיי המין אך בדרך כלל מתביישים לפנות לטיפול בבעיות, מרביתנו חווים את זה, ירידה בחשק המיני ודעיכת ה״להט״ במערכת היחסים ובמיטה. הבעיה היא ההדחקה עד שנהיה שמאוחר מדי.

תחליף טבעי לויאגרה להגברת האון הגברי 

גברא אנרג׳י מבטיח מוצר טבעי ב- 100% ללא תופעות לוואי בעל כל האישורים, תעודת כשרות והמרכיבים הכי איכותיים שמגיעים מכל קצוות העולם. מיוצרים במפעל בצפון המאושר על ידי משרד הבריאות, תקן ה GMP האירופי וה-FDA האמריקני. הכמוסות הטבעיות הללו עוזרות לעשרות אלפיי גברים במשך 28 שנה להנות מחיי מין טובים יותר מספקים יותר, מהנים יותר ומשפרים בכך את איכות החיים של השני בני הזוג. לעמוד הואיגרה הטבעית >>
 

ויאגרה טבעית לשיפור מצב של אימפוטנציה (אין אונות)

קודם כל מה זה בכלל אין אונות? אין אונות (אימפוטנציה) הם מצבים בהם יש קושי להגיע לזקפה או לשמור על הזקפה לאורך זמן, כלומר זקפה חלשה. מצב זה יכול לתסכל מאוד אך אל דאגה יש פתרון טבעי ללא תופעות לוואי שמצריך בסך הכל נטילת שתי כמוסות כל בוקר שעה לפני האוכל. אתם בטח שואלים את עצמכם מה עכישו אני אצטרך לקחת כל יום כמוסות עד לסוף שארית חיי ? אז לא, ממש לא. הכמוסות של גברא אנרג׳י מצטברות בגוף ומשפיעות לכל אורך התהליך, בנוסף לכך גם אחריי סיום האריזה, השיפור נשמר למספר חודשים נוספים ומשפיע גם כן. יש כאלו שזה פותר להם את הבעיה אפילו ליותר משנתיים.

התקשר עכשיו לייעוץ

ולאחר זמן קצר תשפר את חיי המין!

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי