שפיכה מוקדמת – כל המספרים

טיפול בשפיכה מוקדמת. להלן מספר שיטות מוכרות לפתרון טבעי לשפיכה מוקדמת. ישנן 5 דרכים ידועות לעיכוב שפיכה ומניעת פליטה מוקדמת. למשל: תוספי תזונה טבעיים... אספנו עבורכם כמה מספרים ועובדות מעניינות על שפיכה מוקדמת.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

זוגיות מאושר גם בגיל מאוחר

סידרנו לכם כמה מספרים ועובדות מעניינות בנושא שפיכה מוקדמת

מספר 1: 

שפיכה מוקדמת היא הליקוי השכיח ביותר בקרב הליקויים בתפקוד המיני.

2 דקות:

פחות משתי דקות מרגע החדירה – כך מגדירה הרפואה את תופעת השפיכה המוקדמת. כיום, הגדרה זאת נתפסת כמיושנת, והיא הוחלפה ב"גבר אשר אינו מסוגל לקיים יחסי מין בזמן הרצוי לו". מי אמר שהמאבק הפמינסטי עקר?

כל 3:

כל גבר שלישי סבל בחייו משפיכה מוקדמת. סטטיסטיקה יודעת לנחם כמו שמיליון ואחד פסיכולוגים לא יצליחו.

4 גורמים לשפיכה מוקדמת

ישנם ארבעה גורמים לשפיכה מוקדמת: 

א) גורמים פיזיים לבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת – סכרת, דלקת בערמונית ושיבושים שונים במערכות העצבים עלולים לגרום לשפיכה מוקדמת; 

ב) גורמים פסיכולגיים – כנראה הגורם השכיח ביותר – איבר המין שלנו הוא למעשה המוח שלנו, מצבים נפשיים כמו לחץ, דיכאון, ביישנות, חרדה וחוסר ביטחון עצמי הינם זרז שכיח לשפיכה מוקדמת. גבר אשר סבל משפיכה מוקדמת, יחשוש מאוד משובו של אותו ליקוי ארור, החשש מעובד בקיום יחסי המין לשפיכה מוקדמת נוספת, וכך מתחיל חשש תמידי שמחריב כל סיכוי למין טוב; 

ג) חוסר יכולת לזהות את נקודת ה"אל-חזור" – גבר שאינו מסוגל לזהות את הרגעים שלפני השפיכה; 

ד) גורמים פסיכאטריים – מחלות נפש שונות פוגעות בתפקוד המיני בכלל, וגורמים לשפיכה מוקדמת בפרט.

שפיכה מוקדמת – 5 שיטות לטיפול:

ישנן חמש שיטות יעלות במיוחד לטיפול בשפיכה מוקדמת: 

א) שיטת "התחל-הפסק" – מזהים את נקודת האל חזור, עוצרים שלושה רגעים לפני, נחים כעשרים שניות, ואז ממשיכים שוב ושוב; 

ב) אימון שרירי רצפת האגן – לכו לשירותים ונסו לעצור את זרם השתן שלכם. השריר שהפעלתם נקרא שריר "רצפת האגן". אם תאמנו אותו באופן קבוע, ממש כמו שמאמנים שרירים אחרים, הוא יתחזק. אמנם בניגוד לשרירים אחרים, אתם לא תצטרכו להחליף את מידה בבגדים, אבל אתם תזהו בנקל שהזקפה שלכם חזקה יותר (מה שגורם לאיבר המין להיראות גדול יותר) ושאתם מסוגלים להחזיק זמן רב יותר, נשמע מתשלם, נכון?; 

ג) שמירה על נשימות ארוכות ועמוקות במהלך האקט המיני – נשימות עמוקות מרגיעות, לפני מבחן, לפני ראיון עבודה וגם במהלך קיום יחסי מין; 

ד) קונדום– אמנם זה פחות כיף, אבל זה גם חוסך הפתעות לא נעימות, מחלות לא נעימות וגם מאלחש את איבר המין שלנו; ה) תרופות טבעיות לחיזוק הזקפה ו/או הארכת משך החדירה – ללא מרשם, טבעי לגמרי ופותר את הבעיה לגמרי.

 כל 6 נשים:

יותר משש מתוך עשר נשים לא גומרות מחדירה. הסיבות יכולות להיות נרתיק שרגיש הרבה פחות מהדגדגן, משך זמן החדירה קצר מדי לטענתן ועוד. אם חשבת שאתה פרטנר גרוע, אם בסרטים זה תמיד היה נראה לך אחרת, הסטטיסטיקה הזאת יכולה לנחם אותך.

7 מתוך 10:

מחקר אחר, שקצת סותר את הסעיף הקודם, נערך ב-1948, על ידי אלפרד קינסקי. הוא ראיין 5900 נשים אמריקאיות לבנות כשמטרתו הייתה לבדוק תוך כמה זמן בממוצע לוקח לאישה להגיע לפורקן. שבע מתוך עשר נשים – 70% – אמרו כי הן צריכות חדירה של כמעט 10 דקות על מנת להגיע לאורגזמה. 75% מתוך  כ-5300 הגברים האמריקאיים הלבנים שהשתתפפו גם הם בסקר ענו כי הם מגיעים לשפיכה עד שתי דקות מרגע החדירה.

80%: שמונה מתוך עשרה גברים מעידים כי טיפול אצל סקסלוג פתר את הליקויים בתפקוד מיני שהיו להם.

200: זוהי כמות הקלוריות שנשרפות במשך כשלושים דקות של יחסי מין – אשר אמורות לכלול משחק מקדים ארוך ומושקע, חדירה ושפיכה. סקס זה ספורט מדהים.

100% שאם הגעתם לכאן, סקס זה דבר שמאוד חשוב לכם. לכו ותעשו.

 

איך להחזיק יותר זמן בסקס


לאחר שבדקנו את הגורמים השונים לשפיכה מוקדמת, חשוב לדעת שישנן שיטות נוספות שיכולות לעזור לגברים להאריך את משך הקיום המיני ולשפר את חווית הסקס. אחת הדרכים היא שימוש בטכניקות נשימה וריכוז. למשל, נשימות איטיות ועמוקות יכולות להביא להרגעה ולסייע בשליטה על התגובה הפיזיולוגית לעירור.

בנוסף, התמקדות ברגע והפחתת הלחץ על "ביצוע" יכולה להיות חשובה מאוד. גברים רבים מרגישים לחץ להרשים או לעמוד בציפיות, וזה יכול להוביל לבעיות כמו שפיכה מוקדמת. לימוד להיות נוכח ברגע, להפוך את התשומת לב מהביצועים המיניים לחווית הקרבה והאינטימיות, יכול להיות מפתח לשיפור החוויה המינית.

שינוי בתדירות ובקצב הפעילות המינית גם יכול לעזור. לעתים, האטת הקצב או עצירה קצרה יכולים לעזור לשלוט יותר על התהליך ולמנוע שפיכה מוקדמת.

לסיכום, שיפור התפקוד המיני אינו נובע רק משינויים פיזיים או טכניים, אלא גם משינוי במחשבות ובתחושות. הכרה עצמית, קבלה ופתיחות לשינוי יכולים להוביל לחוויה מינית משופרת ומספקת יותר עבור שני הצדדים.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »